סומלילנד פתחה שגרירות בירושלים: המדינה השמינית שהקימה נציגות דיפלומטית בבירת ישראל

רפובליקת סומלילנד התחילה רשמית פעילות דיפלומטית בבירת ישראל. המשרד החדש הפך לשגרירות הזרה השמינית בירושלים.

שר החוץ הישראלי גדעון סער ונשיא סומלילנד עבדירחמן ערו השיקו רשמית את שגרירות הרפובליקה האפריקאית בירושלים. המשרד הדיפלומטי החדש הפך לנציגות הזרה השמינית בבירת ישראל.

במשך שנים רבות רוב המדינות מיקמו את הנציגויות הדיפלומטיות שלהן מחוץ לירושלים. כעת מדינות משנות את הגישה הזו. הבחירה של סומלילנד להתחיל בפעילות שגרירות מהווה את האירוע השלישי מסוגו במהלך כהונתו של שר החוץ הישראלי הנוכחי גדעון סער.

ראש משרד החוץ הישראלי, גדעון סער, כינה את הצעד הזה אמיץ והדגיש את הידידות בין אזרחי שתי המדינות. דיפלומטים ממשיכים לעבוד כדי לחזק את מעמדה של ירושלים בעולם ומבטיחים חדשות טובות נוספות.

חדשות פוליטיות בישראל ובמזרח התיכון