אלונה ארז ותמיר לוי מ”הכוכב הבא” אישרו פומבית את הזוגיות לראשונה

מתמודדי העונה האחרונה של פרויקט המוזיקה המצליח “הכוכב הבא”, אלונה ארז ותמיר לוי, הכריזו רשמית על מערכת היחסים הרומנטית שלהם. האמנים הצעירים, שהמדינה כולה עקבה מקרוב אחר פריצתם הטלוויזיונית, החליטו לחשוף את הסוד שלהם בצורה היצירתית ביותר שיש — ממש במהלך הופעה חיה מול מאות מעריצים מופתעים.
האישור הרשמי לשמועות התרחש במהלך הופעת סולו של תמיר לוי בתל אביב, אליה הזמין את אלונה כאורחת מיוחדת לביצוע דואט משותף. בסיום השיר, השניים התנשקו במפתיע מול הקהל, לקול תשואות רמות מצד הנוכחים באולם. כפי שהתברר מאוחר יותר, הרומן ביניהם התחיל עוד מאחורי הקלעים של סט תוכנית הריאליטי ונמשך כבר למעלה מחצי שנה.
בראיונות לכלי התקשורת בישראל, הזוג הטרי הודה כי הם הסתירו בכוונה את רגשותיהם מהעיתונות ומהמעריצים בזמן שידור התוכנית. לדברי האמנים, היה להם חשוב מאוד לחזק את מערכת היחסים שלהם הרחק ממצלמות הטלוויזיה, מהכותרות ומהלחץ הציבורי, כדי לוודא את כנות הכוונות אחד כלפי השנייה. רק לאחר סיום הגמר, בו הגיעה אלונה ארז למקום הרביעי, השניים הרגישו מוכנים לצאת אל אור הזרקורים.
מגמות ברשתות החברתיות בישראל ובעולם
