אבד אל-עזיז אל-ח’מיס ביקר בכנסת: צעד לחיזוק הקשרים הערביים-ישראליים

אבד אל-עזיז אל-ח'מיס ביקר בכנסת ב-9 ביולי 2025 – צעד נוסף לדיאלוג ולשיתוף פעולה ערבי-ישראלי במזרח התיכון.

היום התרחש אירוע משמעותי בכנסת על רקע התקרבות הולכת וגוברת בין ישראל למדינות ערב. הכנסת קיבלה בביקור רשמי את אבד אל-עזיז אל-ח’מיס, עיתונאי ואנליסט פוליטי בולט מסעודיה.

במהלך ביקורו השתתף אל-ח’מיס בדיון שעסק באפשרויות לשיתוף פעולה אזורי בתחום הביטחון והמאבק בקיצוניות. לצידו השתתף בדיון ח”כ גלעד קריב (מפלגת העבודה).

מטרת הביקור הייתה חילופי דעות וחיזוק ערוצי הדיאלוג בין ישראל ומדינות המפרץ. נוכחותו של דמות משפיעה מהמעגל האינטלקטואלי הסעודי בפרלמנט הישראלי מהווה עוד סימן להתקרבות שמתרחשת באזור בשנים האחרונות.