לייף סטייל01.12.2025
״Black Friday 2025״: הישראלים הוציאו שיא של 1.5 מיליארד שקלים
ביום Black Friday 2025 הישראלים קבעו שיא חדש: ביום אחד בלבד הוציאו 1.5 מיליארד שקלים.

השנה, יום “Black Friday” סימן שיא היסטורי חדש בישראל. לפי מערכת התשלומים הלאומית של ישראל, הקונים הוציאו סך מרשים של כ-1.5 מיליארד שקלים ביום אחד בלבד. להשוואה, בשנה שעברה ההוצאות הכוללות עמדו על כ-1.18 מיליארד שקלים.
הגידול בפעילות הצרכנית נצפה הן בחנויות אונליין והן בנקודות מכירה פיזיות.
מה קנו הצרכנים?
המוצרים המבוקשים ביותר בקרב הצרכנים היו באופן מסורתי:
- אלקטרוניקה
- מכשירי חשמל ביתיים
- בגדים ומוצרי אופנה
מומחים מציינים כי “Black Friday” התבססה סופית כתאריך מרכזי לתכנון רכישות. הביקוש הגבוה והנכונות של הישראלים להוציא כסף, במיוחד על מוצרים טכנולוגיים ועכשוויים, מעידים על יציבות שוק הצרכנות.
